Uppföljning av havsanknuten verksamhet

Denna e-tjänst har 4 steg
  • 1. Uppgifter
  • 2. Förhandsgranska
  • 3. Signera
  • 4. Skicka in

Tanums kommunfullmäktige beslutade den 20 februari 2023 om nya regler för turordning

vid tilldelning av avtal för båtplatser, sjöbodar och förråd samt havsnära verksamhetslokaler i Tanums kommun. 

 

I beslutet framgår att årlig uppföljning ska ske av att verksamhetsutövaren bedriver aktuell havsanknuten verksamhet.

 

Detta innebär att Tanums Hamnar AB årligen upprättar en länk där du som bedriver havsanknuten verksamhet lämnar in uppgifter om din verksamhet senast 31 maj.

 

Följande uppgifter inlämnas:

-Årsredovisning/ Inkomst av näringsverksamhet
-Registreringsbevis
-Licens/ tillstånd

 

För mer information kontakta Tanums Hamnar AB;

Telefon 0525-18 380

E-post info@tanumshamn.se

www.tanumshamn.se

 

 

Informationen du lämnar lagras och bearbetas av Tanums Hamnar AB för att administrera din ansökan.

De personuppgifter som du lämnar till oss behandlas i enlighet med dataskyddsförordningen.

Mer information om vad detta innebär för dig hittar du på Tanums kommuns hemsida, tanum.se/integritetspolicy

 

 

Information

Inloggning

Inloggning krävs för denna e-tjänst

E-tjänsten måste signeras innan inskick